Icon securitate LibraPay

Termeni si conditii

Introducere

Florarul furnizeaza servicii sub rezerva urmatorilor termeni, conditii si dispozitii (numiti in continuare "Termeni si Conditii"). Prin accesarea, vizualizarea, sau folosirea acestui site indicati faptul ca ati inteles acesti Termeni si Conditii si ii acceptati ca echivalent juridic al unui contract scris si semnat, oferindu-va acordul asupra acestor Termeni si Conditii. Florarul isi rezerva dreptul de a modifica acesti Termeni si Conditii in orice moment, cu efect imediat ca urmare a postarii pe site-ul nostru.

1. GARANTII

La Florarul, suntem dedicati sa oferim servicii si produse exceptionale. In cazul in care, pentru orice motiv, nu sunteti complet multumit de produsele cumparate sau de livrarea acestora, va rugam nu ezitati sa ne contactati. Acest site este oferit sub forma sa actuala (asa cum este disponibil la momentul accesarii) fara nici un tip de garantii explicite sau implicite, cu privire la functionare, informatii, continut, materiale sau produse ce sunt incluse pe acest site. Florarul nu va fi raspunzator pentru daune de orice fel, care decurg din utilizarea acestui site sau a produselor achizitionate cu ajutorul site-ului, inclusiv, dar nu limitat la daune directe, indirecte, incidentale, punitive si subsecvente.

2. PRODUSELE SI SERVICIILE OFERITE

Florarul ofera spre vanzare buchete de trandafiri, buchete cu trandafiri si alte tipuri de flori, plante ornamentale si cadouri speciale. Descrierea fiecarui produs este disponibila pe pagina produsului, impreuna cu modul de ambalare si eventualele accesorii. De asemenea, va oferim posibilitatea de a insoti buchetul de un mesaj, care la cerere poate fi special creat de noi, dupa primirea catorva detalii din partea dvs. Acest serviciu este gratuit.

Fotografiile care insotesc descrierea produsului au titlu de prezentare si pot diferi fata de produsul final. Fiecare buchet este manufacturat si poate arata usor diferit fata de poza de pe site. Cu toate acestea, va garantam ca respectam intocmai numarul de trandafiri si aspectul general prezentat pe site.

Preturile produselor afisate pe site contin toate taxele (TVA si livrare). Toate preturile afisate pe site pot fi modificate.  Va rugam sa retineti: culorile florilor si ale altor produse pot suferi modificari in functie de monitor. Disponibilitatea anumitor produse si altor articole de pe site-ul nostru se poate schimba in orice moment, fara preaviz.

Produsele disponibile la comercializare pe site-ul www.florarul.ro beneficiaza de garantie in baza .G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008. Exceptie de la garantie o fac produsele de tip perisabil: flori si/sau plante. Pentru produsele perisabile oferim o garantie de: minim trei zile pentru mentinerea prospetimii florilor, in cazul respectarii regulilor de intretinere mentionate pe cartonasul care insoteste buchetul. Solicitarea de garantie se ia in condiserare doar daca produsul returnat este intact si insotit de documentele doveditoare ale achizitiei. Returnarea produsului se face la sediul vanzatorului sau prin curierat, caz in care costurile expeditiei vor fi suportate de cumparator. Solutionarea garantiei se face in termen de 15  zile de la receptia solicitarii. Nu se acorda garantia produselor ce prezinta urme de lovituri, ciobiri, zgarieri sau alte semne de deteriorare.  

3. METODE DE COMANDA

Pentru a trimite o comanda pe site-ul Florarul trebuie sa aveti minim 18 ani.

Dupa alegerea buchetului potrivit dorintelor dvs. si alegerea datei si intervalului orar de livrare, adaugati produsul in cosul de cumparaturi. Aici trebuie sa va autentificati in contul dvs (sau sa inregistrati un nou cont). Completati apoi adresa de livrare si cea de facturare, textul mesajului care va insoti buchetul si alegeti o metoda de plata.

In cazul in care doriti sa va ajutam la compunerea mesajului (serviciu gratuit) va rugam sa completati in campul special pentru mesaje, un minim de informatii necesare pentru o personalizare eficienta: numele persoanei (apelativ , daca este cazul), ocazia (zi de nastere, onomastica, aniversare, felicitari, etc), un minim de detalii personale pe care le considerati semnificative si care pot fi introduse in poveste.

Puteti insoti buchetul de trandafiri de unul dintre cadourile oferite pe site-ul nostru (cadourile se pot achizitiona doar impreuna cu cel putin un buchet de flori). Dupa alegerea cadoului, adaugati-l in cosul de cumparaturi.

Aici veti regasi toate detaliile comenzii: descrierea produsului/produselor, data livrarii si suma pe care o aveti de achitat. Dupa confirmarea comenzii veti fi redirectionat dupa caz: catre serverul de plata securizata PayPal pentru platile cu cardul online, sau catre o noua fereastra unde veti gasi detaliile de plata prin transfer bancar: denumirea societatii comerciale, CUI, cont IBAN, denumirea bancii.

Dupa confirmarea platii, veti primi un email de confirmare a comenzii plasate ce va contine toate detaliile acesteia. Dupa verificarea acestor informatii, in cazul in care exista erori, clientul are obligatia sa notifice serviciul clienti la adresa: office@florarul.ro. Florarul nu va fi facut responsabil pentru orice amanari, intarzieri sau greseli de comunicare cauzate de erori ale clientului, omisiuni, defectiuni tehnice, intarzieri de transmisie, fie ca sunt sau nu rezultate ale unor forte majore, distrugeri, furt sau acces neautorizat in bazele de date sau sistemele proprietate a companiei.

Confirmarea de livrare va fi trimisa prin email, in cel mai scurt timp dupa efectuarea livrarii si va fi insotita de o fotografie a buchetului livrat.

Modificari si anulari de comenzi

Anularea comenzilor se poate face numai prin notificare scrisa si trimisa la adresa office@florarul.ro. Permitem modificarea sau anularea comenzilor cu minim patruzeci si opt (48) de ore inaintea datei de livrare solicitate sau minim cinci (5) zile in perioadele anumitor sarbatori (Craciun, Ziua Indragostitilor, 1-8 Martie - din cauza volumului extrem de mare de comenzi in aceste perioade).

Reclamatii

La Florarul, facem toate eforturile pentru a va asigura ca veti primi servicii excelente. In cazul in care, in orice moment, aveti probleme cu o comanda, va rugam sa ne trimiteti un e-mail la office@florarul.ro. Reclamatiile trebuie sa cuprinda numele si datele de identificare ale clientului, datele de contact (numar de telefon, email si numarul comenzii la care se refera reclamatia) si obiectul reclamatiei – descriere si fotografii, daca este cazul.

4. LIVRAREA PRODUSELOR

Florarul livreaza toate buchetele si cadourile prezentate doar in judetul Iasi, iar livrarea in municipiul Iasi este gratuita.

Politica de livrare

Florarul livreaza in sistem propriu si doar in judetul Iasi

Programul de livrari este: Luni-Vineri intre 10:00-20:00, Sambata: 10:00-16:00; Duminica: 10:00-14:00

Pentru a solicita un anumit interval de livrare, va rugam sa-l selectati in campul special in momentul comenzii. Vom face tot posibilul ca livrarea sa fie in concordanta cu preferintele dumneavoastra. Sunteti de acord ca orele de livrare solicitate de dvs. nu sunt obligatorii, ci doar estimari si ca nu aveti nicio pretentie impotriva noastra pentru orice intarzieri sau livrari anticipate. Pentru a nu dezvalui surpriza, mesagerii nostri nu vor telefona destinatarilor la livrarea produselor. Facem constant eforturi pentru a respecta intervalele orare alese de clienti, dar acest lucru nu poate fi garantat in conditii de trafic intens, volum mare de comenzi, vreme nefavorabila sau alte conditii de forta majora.

Inainte de a sarbatori importante, va recomandam sa plasati comenzi cu cel putin 3 zile in avans.

Este responsabilitatea clientului de a ne furniza adresa corecta la care se va face livrarea. In cazul oricarei erori sau nepotrivire de adrese, nu putem fi trasi la raspundere si prin urmare, nu vom fi responsabili pentru orice fel de cerere de inlocuire sau de restituire. In cazul in care livrarea nu se efectueaza deloc, din cauze care nu tin de vina clientului, va vom oferi posibilitatea de inlocuire a comenzii sau de despagubire. Clientul nu va fi in masura sa pretinda o alta comanda sau o despagubire in valoare mai mare decat comanda plasata si neonorata.
Florarul nu va fi facut responsabil pentru:

    Produse livrate la adrese incorect furnizate de expeditor.
    Livrari nereusite care decurg din lipsa destinatarului la momentul livrarii, la adresa furnizata de catre expeditor.
    Calitatea inferioara a produsului ca urmare a unei adrese de livrare incorect furnizata de expeditor, sau o redirectionare solicitata de expeditor.
    Produse cu probleme de calitate cauzate de manevrarea necorespunzatoare de catre destinatar.

 
Dreptul la anonimitate

Puteti opta pentru a nu dezvalui identitatea dvs. destinatarului. Daca ati optat pentru aceasta, noi vom respecta dorinta dvs., dar in anumite cazuri, cum ar fi anchetele oficiale ale autoritatilor competente, vom fi nevoiti sa divulgam numele unui anumit client.
Eventuale dificultati la livrare

In situatia in care destinatarul nu poate fi gasit la adresa furnizata sau accesul la acesta este restrictionat (in situatia in care adresa este a unei companii/institutie publica/spital si accesul mesagerilor nostri este limitat, coletul poate fi receptionat de o terta persoana (receptioner, portar, s.a.) doar daca aceasta persoana va semna pentru primirea coletului. In aceste conditii comanda va fi considerata livrata. In cazul in care nicio alta persoana care are acces la destinatar nu doreste sa semneze pentru primire, nu putem fi facuti responsabili pentru livrarea nereusita. In cazul in care va exista orice fel de refuz al primirii comenzii, va vom anunta asupra acestui lucru.

5. METODE DE PLATA

Florarul foloseste cele mai sigure metode de plata disponibile pentru a se asigura ca procesarea platii dvs. va fi executata in conditii de siguranta si securitate.

Metodele de plata acceptate de Florarul sunt:

    Plata cu cardul, online – in timpul comenzii veti fi redirectionat catre catre serverul securizat de plata. Introducerea datelor cardului trebuie facuta cu atentie pentru a putea finaliza comanda.
    Va rugam sa cititi politicile noastre de confidentialitate pentru mai multe informatii.

Facturare

Toate comenzile plasate pe website vor fi livrate doar dupa achitarea intregii sume din bonul de comanda. Dupa plasarea comenzii veti putea accesa contul dvs. de utilizator pentru a vedea si descarca factura fiscala.

6. POLITICA DE RETURNARE SI INLOCUIRE A PRODUSELOR

Conform legislatiei romane in vigoare, orice client are dreptul de a returna produsele achizitionate, prin apelarea la denuntarea unilaterala a contractului de vanzare-cumparare incheiat la distanta, fara invocarea vreunui motiv. Produsele neperisabile se pot returna in termen de 10 zile de la primirea comenzii. Produsele perisabile nu se pot returna - florile si produsele alimentare sunt considerate produse perisabile.

Procedura de retur:

    In cadrul sectiunii Istoricul comenzilor accesati detaliile comenzii respective.
    Bifati produsul pe care vreti sa-l returnati, completati eventual motivul returnarii si trimiteti cererea de returnare in vederea obtinerii unei Autorizatii de Returnare Produse (ARP).
    Dupa primirea ARP, puteti trimite coletul prin curier la adresa pe care o veti primi la lansarea solicitarii, in maxim 10 (zece zile lucratoare de la data primirii comenzii). Taxele de transport vor fi suportate de dvs. In caz contrar coletul nu va fi primit.
    Coletul trebuie sa contina: produselor de returnat (acestea trebuie sa fie sigilate, in ambalajul original, nedeteriorat si sa contina toate elementele/accesoriile initiale), o copie a facturii initiale, o adresa semnata de persoana care a platit comanda prin care notifica denuntarea contractului si solicita returnarea sumei platite, indicand contul si banca unde se vor returna banii. Suma platita va fi rambursata integral, mai putin costul transportului care ramane in sarcina clientului, in 30 zile lucratoare de la primirea integrala a coletului de retur si scrisorii de denuntare (daca cele doua vin separate, cele 30 zile trec de la ultima care a fost primita).
    Clientul va primi suma achitata, insa nu va avea dreptul si la alte despagubiri (Conform ordonantei de guvern nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta, aprobata cu modificari prin Legea 51/2003, Capitolul 2, Articolul 10 litera c)
    In cazul refuzului returului veti fi instiintati despre modul si conditiile in care coletul poate ajunge la dvs.

In cazul in care produsele (flori si cadouri), care sunt afisate pe site sunt indisponibile efectiv in stoc din cauze externe - lipsa de disponibilitate temporara la furnizori sau a unor restrictii locale – Florarul nu este obligat sa anunte clientul fata de stocul disponibil in timp real. Cu toate acestea, va garantam livrarea unui numar de flori egal cu cel declarat pe site la descrierea produsului comandat. Va garantam, de asemenea, inlocuirea florilor/cadoului cu altele/altul cu o valoare egala cu cele afisate pe site.

7. INREGISTRAREA CA UTILIZATOR

Site-ul Florarul poate fi accesat si vizitat fara nici o restrictie si fara a necesita inregistrarea ca utilizator (crearea unui cont). Inregistrarea ca utilizator va va oferi insa posibilitatea de a avea acces la detaliile si situatia comenzilor, primirea Newsletterului Florarul, aflarea tuturor actualizarilor si beneficiilor oferite de noi, oferte promotionale exclusive pentru utilizatori. In cazul in care alegeti sa va inregistrati pe site-ul nostru va dati acordul asupra acestor Termeni si Conditii de utilizare si asupra Politicii de Confidentialitate. In timpul procesului de inregistrare a contului vi se va cere sa selectati o parola unica. Sunteti deplin responsabil pentru pastrarea confidentialitatii acestei parolei si pentru toate activitatile care au loc sub parola. Prin autentificarea in contul dvs. declarati si garantati ca:

    sunteti clientul care s-a inregistrat pe site;
    utilizati serviciile exclusiv in scopurile autorizate
    nu veti selecta sau utiliza un nume de utilizator al unei altei persoane cu intentia de a juca rolul acestei persoane;
    nu veti selecta sau utiliza un nume de utilizator, pentru care o alta persoana are dreptul, in cazul in care nu aveti autorizatia acelei persoane de a folosi numele acesteia;
    nu sunteti un concurent al Florarul, sau reprezentant al acestuia.

Va rugam sa ne semnalati la office@florarul.ro de orice utilizare potential neautorizata a contului dvs. sau suspiciune de incalcare a securitatii.

8. LIMITAREA RASPUNDERII

Sunteti de acord ca (cu exceptia celor prevazute in mod explicit in prezentul document), Florarul, functionarii, angajatii, reprezentantii si furnizorii acesteia nu vor fi raspunzatori fata de dumneavoastra sau orice parte terta pentru oricare dintre urmatoarele daune-interese legate de relatia noastra comerciala (inclusiv cu privire la produsele, serviciile noastre sau continutul site-ului), sau alte parti terte sau site-uri web: daune indirecte, exemplare, speciale, incidentale, punitive sau de consecinta, sau daune pentru pierderi de profit, de venituri, de date sau de utilizare, suportate de dumneavoastra sau orice terta parte, in cadrul unei actiuni contractuale sau de prejudiciu, referitoare la produsele noastre sau de acces si de utilizare a siteului noastru, sau a oricarui alt hiper-link al unui site tert, chiar daca am fost avizati sau instiintati de posibilitatea unor astfel de daune.

Fara a aduce atingere oricaror prevederi contrare, raspunderea noastra pentru orice daune rezultate din relatia cu dvs. (inclusiv cu privire la produsele, serviciile noastre, sau continutul site-ului), sau site-uri terte, in orice moment, va fi limitata la suma platita Florarul pentru tranzactia ce da nastere raspunderii, sau, in cazul in care nu exista nici o tranzactie platita, cea mai mica dintre sumele platite de catre dumneavoastra catre Florarul in ultimele douasprezece (12) luni plus cincizeci de lei (50 lei).

9. NULITATE

Daca orice prevedere a Termenilor si Conditiilor este considerata a fi invalida, nula sau neaplicabila, celelalte prevederi vor continua totusi in vigoare si cu efecte depline, iar dispozitia nula, invalida, sau neaplicabila se va considera modificata astfel incât sa fie valabila si executorie  in limita maxima permisa de lege.

10. METODE DE CONTACTARE

Daca aveti orice comentarii sau intrebari, va rugam sa nu ezitati sa ne contactati la: office@florarul.ro

11. DREPTURI DE AUTOR

Continutul grafic si de text, designul, arhitectura si asamblarea acestui site este proprietatea Florarul sau a furnizorilor sai de continut si sunt protejate de legile drepturilor de autor din Romania. Utilizatorii pot folosi acest site ca o resursa de cumparaturi, dar orice alta utilizare a site-ului, inclusiv reproducerea, modificarea, distribuirea, transmiterea, republicarea, afisarea continutului de pe acest site este strict interzisa. In plus, software-ul folosit pe acest site este proprietatea Florarul sau a furnizorilor sai si este protejat de software sub legile dreptului de autor din Romania.

Puteti sesiza orice incalcare a dreptului de autor la adresa de email: office@florarul.ro

12. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Informatiile pe care le colectam de la clienti ne ajuta sa personalizam si sa imbunatatim in permanenta experienta dumneavoastra pe acest site. Datele cu caracter personal ale clientilor si/sau vizitatorilor vor fi colectate, prin mijloace manuale si automatizate, doar in scopul emiterii facturilor de produse, livrarii comenzilor plasate, colectarii creantelor legate de acestea precum si rezolvarii solicitarilor in legatura cu activitatea comerciala. Conform Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, clientii beneficiaza de drept de acces, de interventie asupra datelor si de dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale. De asemenea, clientii au dreptul de a se opune prelucrarii datelor personale care ii privesc si sa solicite stergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, clientul trebuie sa se adreseze in scris pe adresa de email office@florarul.ro.

13. INTREGUL ACORD

Acesti Termeni si Conditii constituie intregul acord intre dvs. si Florarul cu privire la utilizarea si materiale disponibile prin intermediul site-ului, si inlocuiesc toate comunicarile anterioare sau actuale, si intelegerile intre dvs. si Florarul cu privire la acest site. Orice drepturi care nu sunt acordate in mod expres in acesti termeni si conditii sunt rezervate.

14. LEGEA APLICABILA

Prezentul contract este supus legii romane. Orice litigii nascute din interpretarea si executarea acestui contract se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care nu se ajunge la un acord pe aceasta cale se va apela la instantele judecatoresti competente.

15. FEEDBACK

Toate comentariile, feedback-ul, informatiile sau materialele dvs.("Feedback") cu privire la site-ul Florarul sunt binevenite. Ne puteti trimite Feedback prin e-mail, completarea pe site in spatiile de review sau comentarii sau prin alte moduri. Va rugam sa retineti ca feedback-ul trebuie sa fie considerat non-confidential si devine proprietatea Florarul. Prin trimiterea de feedback ne atribuiti, si sunteti de acord sa ne atribuiti, toate drepturile si interesele in materie de drepturi de autor si alte drepturi de proprietate intelectuala, in mod gratuit. Vom fi liberi sa folosim feedback-ul fara restrictii.

 

Icon securitate LibraPay
nice webcounter
Hit Counter